torsdag 23 december 2010

Tystnad

Ursäkta bloggtorkan!


Gårdagen var kaotisk. Det började med att jag steg upp den okristliga tiden 0800, duschade, körde till metropolen Kokkola, hälsade på sambons fammo, körde till Kronoby och lekte trevlig glöggserverare och fotograf från kl. 12 till typ 21.


När jag sent omsider kom hem till drömmarnas stad (Jakobstad) slet jag av mig mina 10cm Bianco-skor och stupade i säng. Det var alltså inte alls min mening att skippa bloggandet, det blev bara så. Jag har en ny förståelse för modeller. Mitt liv påminner ju nämligen hemskt mycket om en supermodells, det är hemskt jäktigt och sådär.


 


(HAHA)


 


Förutom ovannämnda aktiviteter har jag tränat på gymmet, lekt tomtenazi och sett på Extreme Hoarders. Vem har sagt att det är dött i Jakobstad? Här händer det ju spännande grejer hela tiden!


 


Idag blir det julgranspåklädning (kommer att bli helt galen/snurrig av mammas alla fina nostalgiska julgransbollar).


Och nu är det ju inte julgransbollarna som är nostalgiska, utan jag. då jag tittar på dem. Ifall jag gjorde någon förvirrad.


 


Å…terkommer!


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: