torsdag 2 december 2010

Shake shake

Det går inte så bra det här med att sluta vara försenad. Ska vara i skolan om en halvtimme och jag har inte ens borstat tänderna, packat väskan eller fått av mig pyjamasen ännu. Jag är hopplös (läs: toivoirti).


 


 


Dagens schema är följande:


rytm&rörelse, skola, showjazz och sedan Rockföreningens julfest-eftersläpp! Woohoo! Har flera klädalternativ och det pittrar i fingrarna, vill gå och rocka loss på dansgolvet! Tar dessutom med min maffia. Ska bli jättekul!


Tycker alltså att alla som har möjlighet ska komma till Ollis ikväll och fira min 20-årsdag! (ehm) Har födelsedag på fredag, men jag har hört att då man fyller år och når den dramatiska åldern 23 så måste man fira två dagar.


 


NU ska jag masa mig iväg till skolan.


 


Puss me!
/anneli

Inga kommentarer: