onsdag 15 december 2010

Dagens medicinering

1. Hade huvudvärk då jag vaknade. Medicinering: x antal koppar kaffe. Natürlich!


 


2. Å„r man sur? Medicinering: kolla detta! Jag skrattar lika mycket varje gång!


 


http://www.wimp.com/animalvoiceovers/


 


3. Julfeber? Medicinering: vi klädde julgranen igår. Inga tomtar har tittat fram än, men det blev ju lite fint sådär med julegran. Sorry alla julstressade människor!


Orsaken till detta julgrans-hulabaloo är att vi packar bilen och styr framkofångaren mot norr redan på tisdag. Hinner således inte titta på vår fina gran om vi sparar det så mycket längre.


 


(Ps. har handlat klart alla julklappar också! Så jag har liksom mitt på det torra och kan vara en harmonisk och trallande tös nu. Ds.)


 


Vet inte heller vem som gav mig ansvaret om att väcka mig imorse. Har snoozat från 9 till 11. Och jag gäspar fortfarande. Skulle behöva en såndän väckarklocka som Kalle Anka har i julkalle. Den kanske skulle få mig ur säng i tid. Eventuellt.


 


Ska vara i skolan om typ 45 minuter, ska duscha, klä på mig och kanske också hinna borsta håret innan dess. Så ska sätta ett par kol på nu.


 


Puss me!


/Anni

Inga kommentarer: