onsdag 8 december 2010

Dagens update

Jag är fortfarande sjuk, har fortfarande skittråkigt och har fortfarande kranen fylld med äckligheter.


Därför sitter jag nu och letar efter coolaste skorna som finns. Hittade ett par från Bianco som inte skulle vara helt fel, men hålet i börsen är på tok för stort för några skor just nu.


Hoppas att jag hittar någonting smaskigt i Italien!


 



 


Detta är för övrigt mitt program för dagen. Lite glass skulle inte vara helt fel det heller. (Om jag orkar gå de två långa kvarteren till Siwa)


 


Ps. Jag börjar snart ha uppnått en så hög tråkighetsnivå att jag börjar spela sambons nya xbox-spel "Splatterhouse"   Jajks. Ds.


 


Puss me!


/anni

2 kommentarer:

Jacke sa...

Sjukdom låter ju int alls bra.. ta nu o kry på dig före månda! ;)Ps. Spelar mest Halo på nya xboxen, men har en hel hög spel ti gamla modellen. Ds.

Anneli sa...

Jag jobbar på det! ;)