fredag 17 december 2010

Och shoppingen

Bildregn med diverse fina saker som fastnade i min hand idag.


 





 


 


Har ju som sagt också gjort det lite julfint här hemma. (Ber till gud att bilderna kommer i ordning, annars får ni pussla lite.)


 





 


 


 


Tänkte tappa tålamodet ett antal gånger idag i butikerna. Långsamma människor driver mig till vansinne! Då jag har bråttom dessutom. Man borde införa flerfiliga butiksgångar, snabbfil (för sådana som jag), medelfil och långsamfil (för dem som normalt går i vägen för mig).


 


Med de orden tackar jag för mig för idag. Om jag inte plötsligt har någonting mycket viktigt att berätta senare ikväll. (För jag brukar ha viktiga saker att berätta och jag är inte den som sticker under stol med viktiga saker)


Jösses vad många parenteser!


 


Puss me! Och ha en skön helg!


/Anneli

2 kommentarer:

soffon sa...

Var har du köpt domdär fiina gardinerna/tyget ? :)

Anneli sa...

Tyget är köpt vid Ikea för en rätt billig slant dessutom, om jag minns rätt! :)