tisdag 7 december 2010

Sjuk och jobbig

Idag är jag både och. Jag missade presentationen av min forskningsplan, jag missar ett föredrag och jag missar vår klassfest. Allt detta på grund av min jobbiga flunssa.


Dessutom är kaffet snart slut.


 


 



 


Min sambo är världens bäst. Han har lagat mat åt mig, köpt näsdukar, jag fick Desperate Housewives 5 av honom i present - och det tittar jag på nu. Dessutom ska han köpa mera kaffe åt mig. Jag har tur som har en sådan liten hustomte.


 


Skulle förresten behöva någon som anmäler sig frivilligt att komma hit och diska lite. Jag har legat och stirrat skitit på disken redan i flera dagar, men den vägrar försvinna. Jag vore alltså hemskt tacksam om någon vänlig själ kommer och diskar åt mig.


 


Jag skall nu återvända till soffan och fortsätta att tycka enormt synd om mig själv.


 


Puss me!


/Bacillen

Inga kommentarer: