onsdag 8 december 2010

Follow up

..


Orkade faktiskt pallra mig till Siwa, efter många om och men. Har laddat upp för att borsta tänderna och gå i duschen hela dagen. Drog mig sist och slutligen upp ur soffan och orkade till och med föna håret!


 


Glassen blev till hallon, bananer, Piimä limppu och pålägg åt sambon. Blev lite knäckt då jag kom hem utan det som jag gick till affären för. Men sån är jag. Råddig. Glömsk. Hes. Och klarar inte av att vara onyst längre än 10 minuter. Men Gud skapade mig såhär, jag kan ingenting åt det. Men lite rikare skulle han gott ha kunnat göra mig!


 


Har delvis närmat mig gränsen för ett nervöst sammanbrott idag. Hur tråkigt kan en människa ha före hon faller över kanten? Tittade till och med på Dr Phil, men inte ens han kunde hjälpa mig. Då är det riktigt, riktigt usligt.


 


Ska kolla Simpsons nu och mögla fast i soffan.


 


/Anneli

Inga kommentarer: