måndag 20 december 2010

Julklapparna

Eftersom att jag är hemskt, hemskt, hemskt dålig på att låta julklapparna vara ifred till julafton så var jag ju helt enkelt tvungen att öppna mina kompisjulisar redan. Förlåt tomten, jag har syndat i år igen. Men då de är ju så lockande..


Hursomhaver.


En med lika lite ryggmärg och självdisciplin som jag kunde ju som sagt inte hålla mig till dagen D och hittade dessa skönheter nedpackade i fint papper.


 


Heidis:



 


Lottas:



 


Jag måste ju ha gjort någonting rätt eftersom att jag får så fina klappar! Hjärta åt er flickor! <3


 


 


Idag borde jag tvätta ungefär hundra tvättmaskiner. Och packa. Och plocka upp här.


Har dock inte kommit ur pyjamasen ännu, så förhoppningarna om en aktiv dag for ut genom fönstret redan för ett par timmar sedan.


Jag har dock lekt kock-assistent idag. Kokade fisksoppa! Har nog fortfarande stödhjulen på (sambo Jim), men känner mig ändå rätt duktig.


 


Note åt dem som inte känner mig: Jag är urdålig på att laga mat och undviker det så långt som möjligt. Kan berätta om de 3 gånger jag har lagat mat i år senare någongång. För det förklarar en del.


 


Anyway, puss me!


/Anni

Inga kommentarer: