tisdag 28 december 2010

Kova sana tänään (hårt ord idag)


 


 


Och mina "fynd" (får man kalla det till fynd då varorna inte var på rea?) från mellandagsrean igår.


 




 


Och hej! Kolla fodret på kavajen!



 


 


Schampoot och balsamet var på rea, de kostade skit och ingenting. Lämnade kvar en sort och jag känner på mig att jag borde hämta hem dem också. "Kaveria ei jätetä" var det väl?


(För dem som inte känner mig eller har varit hem till mig så har jag redan fruktansvärt många schampoon och får snart inte stängt dörren till badrummet. Plus att jag har världens hårprodukt-fetisch.)


 


Å„r förresten riktigt stolt över mig själv. Orkade gå på rean i två hela timmar igår. Normalt far nerverna redan efter 2 minuter. Detta var en enorm, väldigt världsförbättrande grej. Minst. Nu får ni hurra.


 


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: