torsdag 9 december 2010

Framförallt Glader

Hej hej hallå där, här har ni en som är glad idag!


Jag har klarat av att vara i skolan från 9 till 16 idag, utan att få ett enda nysanfall! Sjöng en liten glädjetrudelutt åt Linn, men jag kom fram till att om man inte kan sjunga då man inte är förkyld - så kan man inte sjunga när man är förkyld heller. Men det är väl tanken som räknas?


 


Jag är så glad att jag till och med kan bjuda på en bild där min aggressionsrynka syns. Och lite sådär halvslemmig är man ju efter en lång dag. Men kan ju bjuda på ett gott skratt iaf.


 




 


Dagen bjöd inte direkt på några möjligheter till lycka från början. Imorse när jag skulle halvspringa till lektionen så slant jag. Och föll. Ordentligt. Nåja, "ruska av dig bara Anneli, ingen fara skedd", förutom att jag föll rakt utanför ett klassrum - som naturligtvis var fullt av folk. Några pinsamma skratt och ett "ojdå" senare sprang jag till hissen så fort jag kunde. Universums stora fråga idag är alltså hur jag alltid lyckas?


 


Men hej. Hoppas att alla andra är lika glada, eller blir glada av mitt pladask eller ful-bilderna! För annars tar det bara på nerverna att läsa om någon som är glad.


Gör någon glad idag, för det är en sån dag idag!


 


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: