torsdag 24 mars 2011

Tänkt glömma titeln

Lektion 3 av 4 är avklarad och man börjar se en ände på praktiken. Det är inte det att det är tungt eller jobbigt att hålla lektion, det är kul, men det är planeringen, färgläggningen, handledningen och analyserna som jag bra skulle kunna lämna bort. Men detta är min näst sista praktikperiod och kanske borde man försöka bjuda till och ge 100% nu..? Jag vet inte. Orkar inte.

Packandet fortsätter idag. Tänkte ta itu med klädskåpet. Och det mina vänner, kommer att ta läääänge. Har fortfarande kvar sådana plagg som jag hade i gymnasiet. Har funderat att de kanske blir moderna på nytt så småningom, jag börjar ju faktiskt närma mig 100 år. Positivt med nya lägenheten är att det finns så lite klädskåp att jag är tvungen att ge bort en massa onödigt. Tack&lov!

Detta är Heidis och mina bedrifter från gårdagen:



Vi har i princip ingenting kvar i köksskåpen, vilket ju är en helt bra egenskap om man ska flytta.

Ska byta kläder nu, hade tänkt överge mina sunkiga jumppakläder och byta till fashiondiva a la högklackat. Får se om jag bryter benen, det var så länge sedan jag hade klackar att jag inte ens minns hur man går i dem.



Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: