lördag 26 mars 2011

Pampas 2011

Här kommer de utlovade bilderna från igår. Bättre bilder har jag nog producerat och vackrare har jag varit på bild, men det struntar jag i. Det var ju så kuuuul!

Dagen började med en halvtimmes köande för att få bytt biljetten mot armband. Men det gjorde inget, solen sken och man var i gott sällskap.



Kvällen började hos Tobbe. Där satt vi som packade sillar och kärleken flödade.



Per, Lotta och Tobbe. My homies.



Den här bilden summerar upp kvällen ganska bra tycker jag. Här har vi förflyttat oss till Heidis brors lägenhet.



Vägen till Fontana kändes lång. (Och kön ännu längre!) Lite bus hinner man alltid med.



Tobbe och jag hittade dessa två skönheter på Fontana.



Dessa två skönheter fick vi på köpet. Jim är lite som en pepsodent-reklam från helvetet.



Jag var helt enkelt tvungen att ge henne tusen BAMSEkramar.



Och jag fick en puss som tack!



Som sagt, jättekul kväll. Jätteful frisyr och jätteskitiga Converse-skor hör till. Tack alla!
Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: