onsdag 23 mars 2011

Hot yesterday, not so hot today.

Har redan halsat två koppar kaffe och tilltagit diverse andra knep för att få huvudet att kännas 15 storlekar mindre. Men kanske det tar sig så småningom. Har som tur inte några storslagna planer idag.

Ska dock tvinga Heidi att hjälpa mig att packa dessa:





Jag bjuder på något mumsmums åt henne också, så lite bättre känns det ju då. Jag misstänker också att munnarna kommer att gå non-stop hela den tiden. Precis som det ska vara. Sambon är inte hemma ikväll, för han ska på bridgekurs. Jag drog en liten vits om att han kan börja dricka sherry och återförena sig med resten av de permanentade damerna i 70-årsåldern som spelar bridge. Ingen annan kan väl spela spelet? Det var tydligen inte roligt.

Kan förresten också bjuda på en bild av mig då jag är riktigt mumsmums. Dagenefter-looken klär inte mig alls. ( Edit: Fotot har ingenting med bridge att göra.)



Och från gårdagen har jag endast denna bild. Och seriöst, jag börjar misstänka att jag har kroniska darrningar i händerna då alla mina bilder blir suddiga! Ei näin.



Nåja, ska planera lite lektioner och göra någonting annat samhällsnyttigt nu då.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: