söndag 13 mars 2011

7,5 veckor kvar..

Det är ungefär 7,5 veckor kvar tills min kandidat skall presenteras och förhoppningsvis bli färdig.

Det är alltså dags för struktur och system.



Ursäkta för de sneda linjerna och den fula layouten, men det är inte det jag satsar på just nu. TROTS att jag ska bli klipp-och-klistra-lärare.

Detta är alltså det som kommer att styra min vardag och mina beslut i 7,5 veckor framåt. Jag kommer att bli tokig på det här pappret, men i slutändan tror jag att jag kommer att klappa mig själv på huvudet och säga "Bra gjort Anneli, för en gångs skull!"

Jag håller tummarna för att jag kommer att klara av att hålla mig till schemat. Jag ska göra mitt allra, allra, allra bästa!

/ansku

1 kommentar:

Dagens måndagmoron! - anneli sa...

[...] börjar Pampasveckan nu. Personligen har jag valt, efter att noga ha gått igenom bankkonton och schemat för kandidiaten, att jag far ut imorgon och på fredag. That is it! Om jag ens antyder mig vara på väg någon [...]