söndag 13 mars 2011

Stressa snabbt

Inkommande vecka kommer att innebära turbulens för mig.

Jag har

1. Min första kandiintervju imorgon. Och man låter verkligen för jävlig då man hör sig själv prata på bandspelare. Och gud vad jag läspar. Jag fattar inte hur folk orkar lyssna på min röst om jag låter sådär..!



2. Jag ska ringa på min drömlägenhet, plus att säga upp den lägenhet som har varit vårt hem i typ 4 år.

3. Jag ska på sitz, har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till. Plus att jag har lektion i Övis klockan 11 dagen efter.

4. Jag har två kandiintervjuer på lördag, som kommer att gå på finska/engelska. Gulp!

Allt detta är dessutom såndäna extra juttur, som jag normalt inte gör (nå ajja!), så förutom allt detta så är det samma ruljans som normalt med skola och allt annat nästa vecka. Det känns lite som om man inte direkt skulle må sämre av att få en spruta med energi injicerad skinkan. Men jag måste säga att efter en höst och en vår som hela tiden har sett ut såhär, där varje minut är planerad, så känns det inte som någonting speciellt. Man blir van.

Ska göra något nu.

Puss me!

/Anneli

Inga kommentarer: