måndag 21 mars 2011

Dagens måndagmoron!

Dagens program är följande:

Vi har visning på vår nuvarande lägenhet  ikväll.

Jag har min sista kandiintervju ikväll.

Och just nu borde jag vara i skolan. Och trots att jag inte är det, tänkte jag att livet går vidare i alla fall.

För att lyckas hålla mig lika laid back som jag nu är så dricker jag kaffe ur Muminmammanmuggen (skriv nu det där ordet rätt på första gången!). Hon vattnar ju sina blommor så fint och lugnt. Jag blir ganska lätt uppstressad så idag tog jag till muggen och tänker banne mig vara harmonisk idag.



För övrigt börjar Pampasveckan nu. Personligen har jag valt, efter att noga ha gått igenom bankkonton och schemat för kandidiaten, att jag far ut imorgon och på fredag. That is it! Om jag ens antyder mig vara på väg någon annan dag så har jag sagt åt Jim att han får stansa fast mig i hallväggen. Inte för att jag tror att det blir något problem efter monsterbakisen i torsdags.

Puss me!

/Anneli

Inga kommentarer: