onsdag 2 mars 2011

Shades, morot och svett.

Vi har plus 7 grader på balkongen. Gissa var jag sitter och läser urtråkig kandilitteratur!



Jag sitter med sambons solglasögon på. Borde gå och jaga koola shades till sommaren för i nåt skede kanske han vill ha sina tillbaka.


På tal om det så fick jag (igen!) en existentiell kris imorse. Vad har man på sig när man inte har på sig träningskläder? Jag har glömt att jag har andra kläder än jumppakläder. Och mina svarta jeans som jag inbillade mig att höll mig kvar i "modesvängen" sprack i grenen. Jag tror att det är meningen att jag ska gå omkring i min svarta huppari och mina illaluktande tskjortor bara, och lämna modeföljandet till någon som inte är genomsvettig minst en gång om dagen.


Och jag klottade morot på min nytvättade vita topp.


Men fy skäms på den som låter det bryta ner en, jag tänker INTE bli en neganasse!


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: