torsdag 10 mars 2011

1/4

Hej hej hallå.

Jag har nu framgångsrikt hållit min första lektion på biämnespraktiken. Inga större katastrofer, ingen bröt något, jag bröt inget och salen står fortfarande kvar. En helt lyckad gymnastiklektion med andra ord.

Såhär ser man ut då:



Försökte ta ett vettigt foto men de ville inte sig denna gång, vi får nöja oss med det vi har.

Sådär annars då? Joo, just nu tar jag mina första djupa andetag på hela den här veckan. Takten är intensiv minsann, och jag hoppas att det börjar minska lite när jag får sparkat igång praktiken å allt annat. Nu ska jag börja fixa min praktikmapp på moodle, analysera och skriva ner mina intervjufrågor till kanden.

Jag undrar förresten hur livet blir sen då man lugnar ner sig? Tappar man förståndet? Börjar banka huvudet i väggen? Eller börjar jag sticka strumpor? Skida vasaloppet? Hur det än blir så längtar jag dit. Det är nästan bättre att banka huvudet i väggen än att analysera på moodle.

Ska dricka lite0 presidentmocca och få någonting gjort.

Puss me!

/Anneli

Inga kommentarer: