söndag 17 april 2011

Veckan som gått

Nå tjolahopp tjolahej!

Jag har mycket på hjärtat, så mycket att fingrarna AAALDRIG sku hinna med i tankesvängen. Så jag skippar det mesta.

Under den gångna veckan har jag alltså återfunnet min passion för utförsåkning, samt funnit en ny passion: snöbräda. Vågade inte ta med kameran i backen, tänkte att om man vurpar på den tillräckligt många gånger så är det färdigsfotat med den stackaren. Flataskidor är dock ingen favorit. På vår 20km:s tur svor jag i mitt inre så demonernas ögonfransar krullades. Fy jävlar vad jag var arg! Men sådär annars var Vuokattiresan huippu!

Vi kom hem från Ikea för två timmar sen. Vi velade fram och tillbaka om vi skulle fara eller inte, och vi tog sovmorgon till 11 imorse. Fem före 12 bestämde vi oss för att fara. Så då var det bara att ta hoppsasteg till bilen och bränna iväg. Det mesta fick vi hem. Förutom

sängen:

och den bekvämaste fåtöljen ever:



Nu blickar vi framåt.

Nu ska jag sluta före hela internet kraschar. Det går lite trögt.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: