måndag 25 april 2011

Internet är fantastiskt!

Jag kan faktiskt på riktigt säga (helt utan bitterhet i hjärtat) att jag tycker att det är underhållande att läsa bloggar just nu. Alla har njutit av sin lediga tid, solat i bikini, druckit lonkero, festat och hälsat på nära&kära i påsk. Helt fantastiskt!

Vad har jag gjort? skrivit 35% av kandin på tre dagar. Imorgon skriver vi 15% till. Jag har antagligen missat bästa veckan ever aktivitets- och vädermässigt, men jag blir inte blue för det. Är riktigt stolt över mig själv och min "jaha-vi-är-väl-blekast-i-kvarteret-iår-igen-då"- nuna. Obs! Bilden är arrangerad, mitt skrivbord drunknar egentligen av böcker, papper och post-it-lappar.



Var inte det här inlägget lite väl hurtigt?

Ps. citatet är från Sunes sommar, ifall någon har missat det. DET är den bästa filmen genom tiderna.

Tack och adios!
/Anneli

Inga kommentarer: