onsdag 20 april 2011

Kämppän

Hej vetni det slog mig plötsligt att jag inte har lagt upp några bilder på hur vårt hem ser ut just i denna sekund. Låt mig alltså ta med mig er på en liten rundtur. Ta bort era kritiska glasögon för det är råddigt och halvfärdigt här! Dessutom slaktar blixten (inte blixten) i kameran den här lägenheten i små bitar, men nåja.

Vardagsrum. Tavlan ska ännu upp bakom soffan.



Sovrum. Förlåt för den urkackiga bildkvaliteten!!






Mitt vuxenkök :



Och arbetsrummet. Hit har jag alltså hivat allt som jag inte vet vad jag skall göra av.


Det finns flera rum och vinklar i den här lägenheten än vad som kommer fram på bild, men de är fulla av skit/packlådor eller helt enkelt pinsamt råddiga - så jag har helt enkelt censurerat bort dem. Vi har ju nog exempelvis en vessa också.

Och alla våra lampor hänger snett. Vackert, vackert. Alla lösa trådar ska naturligtvis knytas ihop i något skede och denna lägenhet skall bli snygg, städad och representabel! Detta mirakel förväntas ske ca. 2015, var beredda då.

Skrotet är förresten pumpat nu, så det är dags att luta sig tillbaka och vänta på att träningsvärken slår in! --> soffdyk!

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: