tisdag 26 april 2011

Koncentrationssvårigheter upphöjt till hundra12

Hej där från adhd-landet!

Jag ska alltså försöka skriva klart teorin idag, köpa lenkkiskor och fara på träningar. Jag har ungefär en koncentrationsnivå på 0,001 och jag börjar tänka på annat varje gång jag blinkar. Hemskt bra Anneli.

Men imorse njöt jag av vardagen, fick Vasabladet i postlückan och avnjöt den med kaffe ur min Marimekko-mugg. Muggen seglade sin jungfrufärd, har inte vågat använda den ännu. Men nu är vi på gång, Muggen å jag!



Dessutom regnar det, utmärkt väder för skrivande.

Igår träffade jag förresten en barndomspys. Vi har känt varandra sen vi var 1 typ. Led av mungångsripuli och hade inte någonting att blogga om efteråt. Tydligen har också jag en gräns för hur mycket jag kan prata. Bra att veta.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: