måndag 18 april 2011

Negativ är bara förnamnet

Nu är det riktigt usligt. Jag gick i småbitar i inlägget tidigare - nu har dessa småbitar gått in i väggen. Livet, våren, den nya lägenheten, skolan, kandidaten och allt annat far mig förbi medan jag springer och virrar omkring som en huvudlös höna. Inte bra.

Jag hoppas verkligen att jag får samlat ihop mig före det är för sent. Just nu känns det lite som att jag får ordning på en del, medan resten raserar. Ska börja fara iväg på träningar nu (har dessutom en dansuppvisning på kommande och kan inte någon av serierna) och jag hoppas att åtminstone det går bra. Jag orkar inte med fler stressmoment nu. Som tur föll denna pladask genom postluckan idag:



Vittu jag är en neganasse av värsta sorten. Det är nu bara så att jag har lite för mycket just nu. Återkommer när blodsockret har stigit och jag är zen igen.

Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: