onsdag 27 april 2011

Dagen i tecken

Har varit på kandipresentation idag och jag kom till följande slutsats: jag får nog ta ett par järn före jag vågar lämna in min avhandling till min handledare! Kandin som presenterades idag var tusen gånger bättre än mitt stackars försök till kand, och de fittiga kommentarerna från handledaren ven genom luften som havsörnar på speed. Ojoj, jag har lång väg kvar före slutet är här.

Sådär annars var min polare Amra hit idag. Vi talade skit och kollade dvd. Vi var också på slutgranskning i den gamla lägenheten, det gick ganska smärtfritt det med. Nu är jag trött och tänker bänka mig i soffan x antal timmar framåt. Jag har som plan att stänga av hjärnan, vilket inte torde vara så svårt.

Dagens tecken kan kanske vara följande: ?


Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: