fredag 29 april 2011

Houston we have a problem

Har lite problem med vad jag ska sätta på mig till middagen imorgon. Skorna är klara, mina favorit-Biancosar ska pryda mina fötter:



Det där med klänningen är värre. Absolut beslutsångest råder.

Alternativ A:



Alternativ B:




Som ni kanske märker så är batteriet i s.kameran laddat. Kolla in skillnaden från förra inlägget:




Ikväll blir det lasagnette tills magen sväller, karkki  och film. Och nej, jag har inte dåligt samvete för att jag inte skrivit alls på kandin idag..nej, jag har inte det! ...bara lite då kanske.


Ha en skön kväll!
Puss me!
/Anneli

1 kommentar:

Jobb och julfest! | anneli sa...

[...] Lockarna ser riktigt rotiga (rotig=möglig eller dålig) ut och det kan man kanske leva med. Klänningen är densamma som på vappenmiddagen, alltså den [...]