torsdag 28 april 2011

Torrt som öken

Jag investerade i byxor idag. Har haft 1,3 par användbara byxor i ungefär ett halvår. Tänker slå på stort och köpa ett par jeans också (tänk er, pompa och ståt!). Bilder får ni sen då jag har orkat ladda batteriet i systemkameran (ni vet, det är ganska jobbigt att plocka batteriet ur kameran och laddaren ur skåpet och stoppa hela härligheten i uttaget!). Har inga ambitioner whatsoever idag, så misstänker att laddandet får vänta till imorgon.

Vad ska ni förresten göra på vappen?

Jag ska på middag i klänning och mask (sån som man har på fejset, inte en metmask) och dricka vin som en sofistikerad dam. Har räknat söndagen som en skriva-kandi-dag och intaget får alltså anpassas efter målsättningarna.

Ni vet förresten inte hur torftigt mitt bloggmaterial är just nu, är bara i skolan och tittar på tv hela tiden. Var på träningar idag, denna låt är vår uppträdandelåt:

http://www.youtube.com/watch?v=GuJQSAiODqI

Sorry, lovar att göra någonting superintressant imoron så att jag har någonting att blogga om!
Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: