tisdag 19 april 2011

Kandidatexamen/Anneli 0-1

Jag har släpat min trötta röv hela vägen till Tritonia idag (okej, det var inte lika jobbigt som att släpa sig tillbaka till skolan med 500 böcker i väskan). Jag fann alltså ett par (500st) böcker och om jag har tur utgör dessa en stor del av limmet som jag behöver för att binda ihop teori- och metodkapitlen i min kandidat. Påskhelgen kommer att vara fylld av en massa tråkiga böcker, texter och ett utslitet tangentbord, men förbanne mig om jag inte blir klar! *

* okej inte klar, men iaf nästan.



Och så fick jag ett intressant erbjudande angående sommaren. Jag är som ett tryffelsvin, jag nosar upp en massa godsaker. Hihi.

Den var dålig. Men som sagt, mera utmaningar i livet i sommar, bra det så att man inte förslappas!

Puss me!

/Anneli

Inga kommentarer: