tisdag 5 april 2011

Från och med nu lovar jag att vara en bättre bloggerska

Hej hörni, nu e ja tibaks!

Jag har rusat omkring som ett jehu hela veckan. Nu har jag tagit mig tid för att sätta mig ner och faktiskt sitta på samma plats i ett antal minuter, första gången på fyrahundra år tror jag.

Nåväl, detta har jag doonat med idag:

Jag gjorde diplom åt mina lätt motion-damer i äkta PF-(klippa&klistra)anda.



Som tack fick jag denna.



Jag tog farväl av damerna med tippa silmässä (Läs: dropp i ögat).

Sådär annars händer det typ ingenting i lägenheten. Jag "städade" i klädskåpet idag, allt hamnade ihoprullat i bananlådor på golvet. Jättekiva. Och jag läääängtar tills jag blir lottomiljonär och kan gasa iväg mot Ikea. Det är inte så kul att gräva efter just-den-där-toppen ur en låda på golvet när allt du får tag i inte är just-den-där-toppen.

Bjussar också på bild från inflyttningen (jestas vad jag är givmild idag). Obs. Denna bild gör inte rättvisa åt stackarna som fick bära upp soffan till 6:e våningen.



Bjussar på en till. Vi flängde alla på emellanåt, men mamma är bra på att se hemskt upptagen ut.



Skulle egentligen borda skriva praktikmapp nu, men far å kollar telkku istället. Det är på något sätt mycket roligare.

Puss me!

/Anneli


Inga kommentarer: