fredag 3 september 2010

.Fredag.3.9.

Jösses vilken vecka.
Har återförenats lite med mina sötnosar och fått uppleva en lång dag i skolan med krapula, redan! Det här året kommer att vara jobbigt.
Fick också ett lindrigt slaganfall igår då man fick veta hur mycket jobb alla höstens kurser innebär. Och inte att förglömma, kandidatavhandlingen. Tur att jag är en duktig studerande och att jag älskar att göra skolarbeten.

Var också på min första showjazz-lektion igår. Skitsvårt! Måste nog jobba på att bli lite graciösare och skippa gorilla-tekniken. Ingen vill se en showdansare som kallar sig för Klös och dunkar sig på bröstet. Men jättekul var det, hoppas bara att akillesen håller.

Nu ska jag storstäda, mamma och pappa kommer på besök imorgon och jag vill få lite ordning på alla grejer som bara har blivit intyngda i skåpen. Ikväll blir det till att bada hunden, mumsa lite godis och njuta av att inte ha några träningar (akillessenan njuter säkert ännu mer av det).

Skulle kunna ladda upp en massa fina, häftiga, roliga bilder från mitt fina, häftiga, roliga liv men den här bloggen tillåter tydligen inte det. Ska kolla med techsupport och återkommer kanske med fina bilder!

puss me!
/anni

Inga kommentarer: