måndag 6 september 2010

.Måndag. 6.9.

Försöker fortfarande peppa mig själv för att städa i garderoben. Det går inget vidare, börjar bara med en massa annat.

Kan dock stolt säga att jag har skapat en chacha-dans för första gången i mitt liv. Och den blev helt ok. Ska fortfarande ge mig på pulshöjarlåten och planera resten för lätt motion-starten imorgon. Det ska bli så spännande att se vilket gäng som dyker upp! Det är det absolut roligaste jobbet jag någonsin har haft, är så glad att jag vågade ge mig in på det!

Fick också två roliga lappar på posten idag:
1. Mitt efterlängtade paket från h&m har kommit! Ska hämta det och bli 3 par skor, en ögonskugga, ett bälte och lite andra prylar (har glömt) rikare. Enda minuset är det stora minus som kommer att uppstå på mitt konto efter att jag har kvitterat ut paketet. Men sånt är livet.
2. Fick också brev från Kela idag. Jag måste skicka en massa utredningar om att jag fortfarande studerar och x-antal andra papper till mitt älskade Kela, annars drar de in mitt bostadsbidrag. Alltid har de något kul att komma med!

Nu ska jag fortsätta med att försöka städa.
Puss me!
/anni

Inga kommentarer: