söndag 26 september 2010

Helt okej

Jag måste bara älska hösten när den är såhär! Solsken hela dagen, frisk luft vid Edvinsstigen, ren lägenhet och mysiga ljus. Vackert så!







Ringen här under är med det coolaste jag har i min ägo. "One enemy is too much One thousand friends not enough" står det på den. Jag lever inte direkt efter det budskapet, men jag tänkte att jag kanske blir en bättre människa om jag har ringen. Vem vet...




Försöker sådär annars samla ihop fragmenten i mitt liv och få någonting vettigt uträttat. Ska göra en skoluppgift ännu ikväll och fundera lite vad jag ska ha med mig på vandringen vid Lauhanvuori, sen blir det en film tror jag.
Jag ser förresten fram emot vandringen trots att jag hatar vildmark. Jag hatar att ha rumpan full med lingonris efter toabesök, hatar att vara omsvärmad av myggor, hatar att halka på rådjursbajs och hatar tunga väskor. Men trots detta enorma hat så ska det faktiskt bli riktigt gemytligt och kul!
Uppdaterar jag inte bloggen efter onsdag så vet ni att jag har gått vilse och om ni riktigt är på g, så får ni hemskt gärna komma och rädda mig.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: