onsdag 8 september 2010

.Onsdag.8.9.

Sitter här och försöker motivera mig själv till att gå till skolan. Jag har bara en lektion idag, och är ledig imorgon. Trots det känns det tungt att sega sig dit. Jag har visst blivit en latkorv.

Idag är min träningsfria dag. Min rygg är helt slut från igår då jag först hade ganska tunga ryggmuskelövningar åt mina damer och sen ännu var på streetjazz vid Kipinä. Och Jenna som drar streetjazzen har alltid muskelövningar som känns ordentligt. Tror också att jag eventuellt har någonting i kläm i ryggen efter sommarens datorarbetande.
Imorgon har jag showjazz, DET är roligt! Synd bara att jag är så dålig på det. Men någon måste ju alltid vara sämst!

Ska och shoppa lite med Jim idag, vi ska handla kläder åt honom. Men egentligen ska jag också handla lite. Och egentligen är det därför vi far till stan.

Nu i duschen så att jag hinner i tid till min lektion!
puss me!
/anni

Inga kommentarer: