tisdag 14 september 2010

.Tisdag.14.9.



Nu har jag äntligen fått hit bilder. Så jag sätter in bilder på mina smycken från Nelly.
Den övre bilden är mitt 15 kg:s halsband i silver. I just LOVE it! Kommer att vara krokig som få i nacken efter att jag har haft på mig det här, men vad kan man? Allt för att få använda det.




Armbandet är också från Nelly, och det var det här jag försökte beställa en gång tidigare men som någon hade köpt?! Nu fanns det iaf kvar på sidan (?) så jag smällde till och beställde efter det.


Nu är jag alltså många pengar fattigare, men två föremål lyckligare. Och de som påstår att världsliga saker inte gör en lyckligare; de har ingen jävla aning om hur lycklig jag blev då mitt paket väntade på mig i postluckan i fredags!
Saker kan indeed göra en jättelycklig! Jag är en materialisthora, jag vet det.


Sådär annars då? Tjaa, man kan lugnt säga att jag är uttråkad! Det här är min andra kväll utan träningar (är jätteförkyld) och det har lett till att jag har sytt halarmärken, sytt mina söndriga favoritleggings, diskat, sett på en säsong av Friends och plockat fram höstmys-ljus. Jag klättrar snart på väggarna! Igår var iaf Maddi hit och lyste upp min gråa vardag. Jag bjöd henne på en kopp te, en bak utan byxor och lite samtal. Vi samtalade som dårar by the way. Jättemysigt! <3

Nu ska jag återgå till att inte ha någonting att göra. Skulle ju iof kunna göra lite skoluppgifter, men vem orkar nu göra det?!?!
Puss me!
/anni

Inga kommentarer: