lördag 11 september 2010

.Lördag.11.9.

Jag är trött på att må illa. Jag har mått illa hela veckan och haft konstant huvudvärk.
Jag är trött på att undra vad det beror på, trött på att äta burana varje dag och trött på att aldrig få någonting gjort.
Och...
..Där var det, mitt negativa humör, svart på vitt (i det slutliga inlägget tror jag att det är vitt på svart btw).

Nu kan jag alltså gå vidare med 10 positiva saker;
1) det kan hända att jag får vikariera i 3 dagar! Jättespännande, har aldrig hållt i trådarna så länge förut. Då om inte förr märker jag om jag är rätt person på rätt plats.
2) jag har fantastiska naglar. Lackade dem svarta och de glänser så fint så.
3) mitt paket från Nelly dök upp i postlådan igår. Väldigt förnämligt.
4) diskuskastning är kul!
5) solen skiner.
6) jag ska få äta pizza idag. Det är iof jag som betalar, men det är det värt.
7) snart börjar min första öppna uni-kurs, jag ska läsa idrottspsykologi. Väääldigt intressant!
8) jag hittade min hemliga pengagömma igår. Smart att gömma mina egna pengar från mig själv! Nu har jag plötsligt råd att köpa en ny läderjacka.
9) håller på att bli förkyld. Det skulle man kunna tro att är en negativ sak, men min fågel kvittrar så fint varje gång jag nyser. Det är kärlek. Jag inbillar mig att han har saknat mig och mina nysningar i sommar.
10) jag doftar väldigt gott i min nya pakko-juttu, mitt läppomada. Det luktar så gott att jag skulle kunna äta upp mina egna läppar då jag är hungrig.

Ska göra lite nytta nu tror jag.
Puss me!
/anni

Inga kommentarer: