söndag 5 september 2010

.Söndag.5.9. (I think?!)

Söndag. Ska bli skönt att göra allting i min egen takt idag.
Gårdagen var ett enda roligt tumult. Städade det sista, mamma och pappa kom på besök och firade J:s födis och jag levde i en bergochdalbana emotionellt. Pms är verkligen den roligaste tiden på månaden! Eller så inte. Stackars människor som är tvungna att vara nära mig.

I ett försök att muta mig själv, för att bli på bättre humör, beställde jag hem lite skojiga saker från nätet. Ska sätta upp bilder så fort jag har fått dem och jag klarar av att sätta hit några bilder. Jag väntar, väntar, väntar på mina grejer. Väntar också på att de ska göra mitt liv mycket bättre.

Idag står skåpstädning på schemat. Framförallt klädskåpen. Har också planerat att avsluta diverse andra påbörjade och inte-påbörjade projekt, men tvivlar på att de blir avslutade idag heller. Man måste ju vara realist. Har det inte blivit gjort tidigare, vilka är då oddsen för att det ska bli gjort idag?

Ska också göra ett chacha-dansprogram idag. Skulle kanske vara en fördel om jag kunde dansa chacha. Fast det ska väl gå bra. Borde planera resten av programmet också. Men det får vänta till senare. Just nu ska jag släpa mig till sovrummet och ta itu med städningen.
ELLER så fönar jag håret och sticker iväg till Siwa för att handla, I dont know, herne-maissi-paprikasekoitus till exempel. Väldigt stora beslut måste tas idag.

Nåja, ska fortsätta med att inbilla mig att jag kommer att få någonting gjort idag.
Puss me!
/anni

Inga kommentarer: