torsdag 16 september 2010

.Torsdag.16.9.

Idag har min officiella Facebook-strejk börjat. Jag ska hålla mig i en vecka. Och jag tänker visa åt mig själv hur mycket man får gjort om man inte sitter på fejjan hela tiden.
Till exempel ska jag försöka hitta någon video på nätet där start-och växlingsteknik visas. Det kan jag meddela att är svårare än det låter!
Det skulle också vara kul att kanske hitta ett uns av självrespekt också, "jag är ingen FB-narkoman, jag är en stark kvinna!"

Kastade spjut under kameraövervakning idag. Det var INTE en av mina ljusaste momentum. Jag tappade takten, steg helt fel, kastade som en liten flicka och svor i kameran. Mitt brinnande hat för att förlora tog över mig. Vinnardemonen slukade mig. Och jag borde tvätta min mun med tvål någon gång här snart. Sådant språk som jag släpper ur mig passar inte för en blivande lärare.

Imorgon ska jag beställa tid till Studenthälsan. Jag ska ha min akillessena i skick nu! Jag har gett det tillräckligt med tid att läkas med hjälp av vila, och min inre vilja för att det ska gå om nu. Någonting är väldigt fel och det felet ska hittas.

Ska på jumppa- och danskonvent i helgen och det ser jag verkligen fram emot! Är lite nervös för hur det ska gå med foten, men går det inte så går det inte. Lätt som en plätt.

Borde återgå till mina tråkiga skoluppgifter. Kommer att blogga ihjäl mig nu när jag inte har tillgång till Facebook. Lite socialt liv måste man väl ändå ha.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: