onsdag 15 september 2010

.Onsdag.15.9.



Idag har jag för första gången firat att det regnar och är dåligt väder. Vi slapp spjutvideon (vi ska kasta spjut, det ska filmas, det ska analyseras) och längdhoppet pga att det regnar. Jag firade en stund och åt nuggets med ris. Nu har jag tråkigt.
Borde göra skoluppgifter i förebyggande syfte. Men jag vet inte om jag orkar.
Hade tänkt fara till stan och köpa lite leksaker åt mig. Men jag vet inte om jag orkar.
Borde torka damm i vardagsrummet. Men jag vet inte om jag orkar.

Ska vänta lite och se sedan ifall jag orkar göra någonting alls. Jag måste fundera ut dagens grad på latheten först. Sen bestämmer jag mig. Har jag bestämt.

Skulle kanske kunna shoppa lite online. Det är alltid något. Har fått mina semesterpengar från UPM och de väntar bara på att bli uppshoppade. "Den som spar han har" är dagens sämsta mening.

Ska surfa mig vidare till mera shopping-inriktade sidor och sen, om jag orkar, envolvera mig i mitt biämne. Kanske.

Puss me!
/anni

Inga kommentarer: