söndag 30 januari 2011

Söndagsångest

Jag har ångest idag. Å…ngest om sommarjobb, om man ska vara mer detaljerad.


Jag tror att jag har en plats med nästan 100% säkerhet, men den är i Jakobstad. Jag skulle inte alls ha någonting emot att bo i Vasa i sommar. Det känns som om jag verkligen, verkligen, verkligen vill bo i Vasa i sommar.


Tänk, Jim och jag har varit tillsammans i 5 år och vi har aldrig firat en hel sommar tillsammans. That sucks.


 


Jag vet att jag inte har en chans att få ett lika bra jobb i Vasa som jag har i jeppis, men just nu känns det som om pengar inte är allt. Jag suckar, funderar och gnuggar geniknölarna för att komma fram till någonting vettigt. Hittills går det inge vidare.


 


Dagen innebär sådär annars träning och infrabastu med bästaste Lotta.


Det ska bli huippu!


 


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: