onsdag 12 januari 2011

He var no int så morjens he nee

Hur vet man att det är dags att vakna upp?


 


Du:


 


* faller på skrinningen och är rädd för att du hamnar att fara på rumpröntgen. (Fan vad jag har ont..)


* ska ha städdag och när klockan snart är 2000 så har du inte rört i städskrubbens dörrhantag ännu. Inte ens ditåt.


* ska tupplura bort smärtan i din högra skinka och drömmer mardrömmar om pungråttor i Pargas.


 


Har man alltså sjunkit såhär lågt så är det dags att skicka ut sambon i köket för att koka te och laga smörgås åt en. För då är läget illa.


 


Å…terkommer med mina diverse benbrott efter hopprepsdanser och grejer imoron.


Om jag inte blir ihjälskrämd av pungråttor från Pargas.


 


Püss me.


/Anneli


 


 

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hej sötis! Sku tacka för kortet idag när jag såg dig, men du var så upptagen i telefonen så jag iddes inte störa :) Så tack här istället! Hoppas vi ses mer nån dag.

Anneli sa...

Hej gull! Jo, du vet, busy woman! ;) Har förresten fått k-kortet så två gånger i månaden följer jag gärna med dig till LL om jag får? Åså måst vi ju ta vår tjej/skvaller/satc-maraton-kväll också! Hör av dig om nå datum som sku passa damen.. :)