lördag 22 januari 2011

Ikea levererade!

Det råder kaos på skolhusgatan. Jag håller på och inreder halva lägenheten på nytt och det ligger grejer Å–VERALLT! Men det är så kul att ha fått någonting nytt!


Bilder kommer så fort jag teks ta fram kameran och fota. Ids inte fota nu, mamma får dåndimpen om hon ser hur råddigt det är här.


 


Det enda som jag saknar är ett fruktansvärt fult, coolt, hemskt, snyggt tyg som eventuellt skulle kunna förvandlas till en köksgardin.


 


Saralisa heter den fina primadonnan. Jag fick aldrig riktigt reda på om sambon gillade min crazy idea eller om han tackade alla gudar som finns i himlen att tyget var slut i butiken...


 



 


 


Ska fortsätta att traska runt i lägenheten och flytta omkring alla ägodelar jag har nu.


 


Å…terkommer imorgon!


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: