tisdag 11 januari 2011

..Och fint väder har vi ju idag också..

Hey yo, feel the flow. Som vi brukade säga i lågstadiet.


 


Mycket bra grejer händer idag:


1. Lätt motion börjar idag. Å„NTLIGEN!


2. Jag har blivit sturad i idrottspsykologikursen (bara två månader efter inlämnat arbete). Fick en 4:a. Jag är GÅ…RRnöjd ("Kokkoladialekt och betyder mycket").


3. Min resväska har anlänt till Vasa. Inte till skolhusgatan, men är på kommande.


4. Jag sjöng Bisolvon-sången åt Linda på föreläsningen. Och är glad att jag kommer att få lära mig att använda IT som arbetsredskap.


5. Imorgon börjar biämnes-skrinningen. Och jag vet inte var mina skrinnare är.


 


Jag är alltså en hemskt motiverad, organiserad, pratsam och insiktsfull ung vuxen idag.


 


TACK!

2 kommentarer:

Linda sa...

Sången va så fin! :D vilken sång får ja höra nästa föreläsning?

Anneli sa...

Vem vet vad jag plockar fram ur arkivet nästa gång..? ;)