fredag 14 januari 2011

Italienshoppingen

Har ingenting annat betydelsefullt att skriva om så jag kan ju sätta hit lite bilder på det jag köpte.


 


Den absoluta höjdpunkten:


 



 


Tvångsköpet (var tvungen att köpa ett klädombyte och den här var på rea):


 



 


Ett rosa radband:


 



 


Till och med fast det fanns en snuskig gubbe på det. Jag kan återkomma om min stora skräck för jesus-statyer en annan gång.


 


 


Och en nyckelring. Budskapet var ju liksom fullt av hjärta och smärta. Och vykorten följde med hem sådär annars bara.


 



 


Min shopping var inte sådär hejdundrande, men jag är nöjd!


 


Imorgon ska jag till skolan till klockan 9:00. Ni behöver inte ens fråga hur storm-oförtjust jag är.


 


Puss me!


/Anneli


 


(Pssst, jag är inte så sur&knärrig som jag låter!!)

Inga kommentarer: