lördag 1 januari 2011

2010

Nu gäller det att hålla tungan rätt i mun.


 


 


Januari.


Cedric fyller stor pojke. 1 år. Vi firar genom att ge honom en storpojkspulka.


 



 


Februari var nu inge speciellt.


Bonnie var ju söt iaf.


 



 


 


Mars.


Firade pampas. Och var och kollade på Machinae Supremacy. (AWESOME!)


 



 



 


April.


Påsk firades i Ruka. Och Ikea följde tätt inpå.


 



 



 


Och jag somnade. Det är jobbigt att vara häftig.


 



 


Maj.


Jag stressade som en dåre med de sista skoluppgifterna. Jag började sommarjobba i Jakobs änglalika stad. Sedan var det ju brors disputation i Å…bo också. Jag kände mig lika dum som jag ser ut på bilden. Och hej, jag planterade mina allra första blommor också!


 



 



 



 


Juni.


Provinssi skrek högst i år. Jag har aldrig dansat som jag gjorde till Pendulum. Kändes som om jag var hög. Använder AWESOME två gånger på ett år. Ursäkta. Rammstein och Crystal Castles hör till samma kategori.


 



 



 



 


Juli.


Jeppisdagarna var som vanligt. (Har ni sett min frågeteckenmin? Börjar se ett visst mönster..).


 



 



 


Vi besökte även Å„htäri djurpark. Och där väntade min vän stinkbomben.


 



 



 


Augusti.


Systemkameran gjorde sin entre. Vackert så. Powerparkbesök blev det också. Akillessenan skiter ner sig.


 



 


Jim fyller år på venetiansk.


 



 


September.


Skolan börjar. Akillessenan fortsätter att bråka, jävlas med den genom att vara på 6 jumppapass efter varann på sämsta golvet ever. Har inga bilder. Men Bonnie är ju fortfarande söt.


 



 


 


Oktober.


Far på skärmträff till Kvevlax. Det var botten på min biämneskarriär tror jag. Amra fyller och vi firar Linda på samma gång. Grundläggande praktiken knäcker mig nästan, men inte ens en sekvens i musik lyckas hacka sönder min motivation för att bli lärare.


 



 



 


November.


Fysioterapeuten skäller på mig. Och tejpar. Och skäller. Och tejpar. Ideapark hinner vi med också.


 



 


December.


Jag fyller gammal kärring. Jul osv osv.


 



 



 


 


2011 kommer antagligen att fortsätta lite på samma spår, tänker inte gifta mig, tänker inte skaffa barn eller färga håret grönt. Jag tänker dock: få klart kanden, tatuera mig för andra gången, resa, inreda, dansa och shoppa.


Fantastiskt!

Inga kommentarer: