söndag 23 januari 2011

Resultatet av dagens kamp

Lite bilder från vårt oredande vardagsrum kommer nedan. Ingenting är färdigt eller definitivt, vi testar och ser om vi gillar vibbarna vi får. Sladdhelvetet dit bakom har jag krävt en lösning till. Får nu se hur vi löser den saken, thank god för att min sambo är intresserad av allt som kommer med en sladd. Jag ska bjuda på en helt fantastisk bild på mitt sagoland till lägenhet när allting är färdigt sen.


 



 



 



 


Min dyrgrip till tavla.


 



 


Och vi hann också med lite mys. (Och med mys menar jag "försöka sitta stilla i soffan och titta på telkku, men kan inte på grund av röran")


 



 


Hur kommer det sig att alla alltid har upp sin egen blogg då de fotar databordet? Jag kan slå vad om att vissa sitter och tittar på pinsamma sidor men byter tills de fotar.


Typ. http://www.facebook.com/pages/Min-pappa-ar-starkare-an-din/240485938516Om man vill överdriva lite.


 


God natt!


/Anneli

2 kommentarer:

emmas.ratata.fi sa...

Måste fråga var du har köpt/fått ljusstaken från? Eller kandelaber heter det väl.. Precis en sån där skulle jag vilja ha! :)

Anneli sa...

Hördu den är från Hemtex, köpte den för en tiolapp! :)