söndag 16 januari 2011

Fyndet/fyndat

Jag har fyndat! Det är säkert första gången i mitt 23-åriga liv.


 



 


Ett par jeans, 2 toppar, 1 festklänning, örhängen och ett stycken halsband för 50 euro. Not bad, not bad at all.


 


Och halsbandet diggar jag nästan mest! Titta så fint det blänker..(mina ögon tindrar)


 



 


 


Igår satt jag på föreläsning i flera timmar, begav mig till stan för att handla, stod 10 000 timmar i kassakö och begav mig sedan på födelsedagsfest. Roligt var det, men jag var allt för trött för att ha någonting vettigt att komma med. Minns att jag pratade om vår tröskel till vessan, mitt obehag för fötter och min spjutvideo. Kanske det uttråkade festfolket bara var glada när jag styrde kosan hemåt. Och jag klandrar dem inte, jag är inte skapt för att dricka en trött-lonkero och bli Einstein.


Som tur är så är jag hemskt lättroad när jag är trött, igår gapskrattade jag åt allt och inget, och resten av tiden satt jag som en riktig livsnjutare och log för mig själv.


 


Idag är ambitionerna lägre, har som mål att flytta grejer från vardagsrummet till sovrummet. Får nu se hur det blir med det. Jajjamensan, vi kör med full fart framåt här idag.


 


Jag borde kanske ha fyndat lite energi i butiken igår.


 


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: