söndag 13 februari 2011

Titta inte för mycket på tv

Jag funderar idag.

Jag funderar varför jag egentligen bor i Finland. Jag vill bo i Stockholm, jag vill bo i London, jag vill bo nånstans var det är varmt, jag vill bo där var man kan ha pumps året runt. Jag vill bo nånstans där staden ger mig upplevelser oftare än en gång i året. Och jag vill bo nånstans var jag inte har en aning om vad som händer runt nästa husknut. Vasa gör inget för mig längre, och jag är rastlös. Jag är en person som behöver utmaningar och någonting nytt.Kanske en arbetsplats inte vore helt fel.

Detta är en funderingdag. Och jag misstänker att jag har tittat för mycket på satc. Eller längtat efter att ha mina blåa Biancoskor för mycket.




Jag ska hursomhelst på spinning idag. Och så ska jag tvinga lotta att strecha. Jag är en jättekivakaveri!

Puss me!
/anneli

2 kommentarer:

lotta sa...

Mina baklår kommer att tacka för att du är en jättekiva kaveri! :)

anneli sa...

Haha! Tur att någon drar nytta av mina diktatoriska fasoner! :D