tisdag 8 februari 2011

Sori, jag är förvirrad.

Jag hoppas att detta inte beror på att jag är dum eller nåt. Men oj, vad jag inte snajjar!

Igår damp skönheten nedan ner genom postluckan och jag skulle inte ha någonting emot att läsa den idag, men jag hinner inte (man får reservera typ en månad för att hinna igenom den), jag ska nämligen dra två jumppor idag.



Och jå, detta ska föreställa underhållning. Jag återkommer med inställningar och grejer sen, för nujust ska jag fira att jag fick hit en bild!

Puss me!

/Anneli

2 kommentarer:

andrea.papper.fi sa...

anni, om du vill jag ska hjälpa dig få ordning på din blogg så gör jag det gärna! :).
sen finns en massa tips på info.papper.fi som vi lagt dit idag också om du ännu orkar försöka!

anneli sa...

Jo, jag tackar och bockar för all hjälp jag kan få! Vet inte hur den började se såhär uslig ut, den såg inte ut så då jag laddade upp headern..jag tänkte ta strid med detta ikväll eller imorgon, men jag såg att du hade laddat upp bra instruktioner på din blogg så jag kan titta därifrån.. :)