torsdag 17 februari 2011

Njaa..

Är nog inte riktigt "hejmorjens" idag. Jag har inte krabbis men lite sådär dingdong är jag nog allt. Men(!), jag har sådär halvt formulerat ett e-mail som jag ska skicka ut till ett par dansföreningar, i jakten på tre respondenter till kandin. Även fast mitt kandiarbete går lika långsamt framåt som en snigel med stukad fot så är jag jättenöjd över att det går framåt överhuvudtaget! Någonting är ju alltid bättre än inget.

Fick förresten reda på idag att jag ska ha klasserna 1-2 i biämnespraktiken. Helt ookoo för mig tror jag, alltid kul med en utmaning! Jag är nog överlag mer för att ha de lite äldre eleverna, men som sagt, en utmaning är aldrig fel!

Jag bjuder på en bild. Tänkte sätta in en dagsfärsk en, men jag tror att ni skulle bli rädda, så jag tog en från i somras.



Puss me!
/Anneli

Inga kommentarer: