torsdag 24 februari 2011

Läslus

Alltså förlåt! Jag är en urusel bloggare!

Jag har jumppat, stressat, skickat mejl, vikarierat och allt annat på en och samma gång. Mitt liv är lite hektiskt just nu (när är det inte?) och jag hoppas att nästa vecka blir lugnare, för efter det börjar biämnespraktiken. Huadåda, jag känner redan hur livet sakta rinner ifrån mig av alla planeringar, seminarier, auskulteringar och utvärderingar.

Klockan är nu 19:51, bara så ni vet. Ni vet. Jag har vikarierat från 9-14, kört hem, gått igenom prov och läxförhör, planerat morgondagens lektioner och lämnat tillbaka böcker till Tritonia. Nu väntar mitt "personal statement" i engelska. Gissa om jag är taggad.

Och hej. Jag skriver kandi också.

Nu ska jag sluta gnälla om allt skolarbete som ligger och väntar och göra klart det istället.

Puss me!

/Anneli

Inga kommentarer: