lördag 5 februari 2011

Ri(t)ch bitch

Ps. rubriken är skriven med humor i baktankarna. Jag är snarare en fattig bitch.


 


Jag besökte iallafall vasa centrum i en timme idag, jag var på jakt efter nytt smink.


Och lite sånt följde med hem också (en beige ögonskugga från Make up store, en 4nyansig grå ögonskugga från Isadora och en brunt nagellack från H&M.) Nagellacket är jag lite rädd för ännu, färgen är lite sådär..suspekt brunt. Hittade en tröja, ett par ballerinor, lite hårband och en vulgär ring också. Riktigt lyckat för att vara jag!


 



 


Beställde också tid till frissan idag. Ska och trimma kalufsen på fredag nästa vecka. Jag skulle vilja prova på någonting nytt och Bonnie visade vad som är kuuminta hottia.


 



 


Det här håller på att bli en såndär söt-nuppi-lutti-putti-hundblogg. Jag ska sluta, jag lovar.


 


Puss me!


/Anneli

Inga kommentarer: